poniedziałek, 3 marca 2014

Meblowy recykling

Pokażę Wam dzisiaj moje poczynania odnośnie starych mebli których nikt już nie chciał. Jak zwykle w ferworze walki zapomniałam zrobić zdjęcia przed metamorfozą.
Przerobiłam ławeczkę pomalowaną farbą olejną.Nie chciało mi się jej skrobać więc wymyśliłam sobie pełne zasłonienie.Obicie wykonałam z szarego i białego płótna , wykończyłam beżową tasiemką i haftem .
I oto co uzyskałam:



Do kompletu odnowiłam też stare krzesło z tym samym motywem na siedzisku. Powstał więc komplet do pokoju Córki. 




Zostało mi jeszcze trochę materiału - myślę ,że zasłony byłyby pełnym dopełnieniem.

pozdrawiam  Beata

2 komentarze:

  1. Wyszedł piękny, stylowy komplet. Bardzo mi się podoba ! Myślę, że córcia jest zadowolona ?

    OdpowiedzUsuń
  2. mebelki cudne, szkoda tylko ,że nie zrobiłaś fotek "przed"

    OdpowiedzUsuń