czwartek, 4 września 2014

W końcu.

Wiem ,że już nadchodzi koniec lata a ja będę się chwalić odnowionymi meblami na tarasie i uszytymi do nich poduszkami .Bardzo długo zbierałam się do napisania tego posta ,ale nie mogłam kupić  mebli na nasz taras ,wszystkie miały jakieś "ale".W końcu zdecydowałam się na renowację naszych starych metalowych mebelków. Bo po co mam coś zmieniać jeżeli te odpowiadały mi najbardziej ( stoją u nas od 10 lat).I tak znalazłam warsztat który po długich negocjacjach pomalował mi proszkowo moje staruszki na kolor biały z czarnego. Efekt przeszedł moje oczekiwania .Są śliczne .Koszt usługi za całość 500 zł brutto.Nie kupiłabym takich w takiej cenie więc opłaciło się.I teraz mogę wypić poranną kawkę .






Prawda,że ślicznie się prezentują.
Beata





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz