piątek, 4 lipca 2014

Urlop cd.

Nie jest to jednak prawda. Fakt , przebywam w fantastycznym miejscu które uwielbiam .To są moje klimaty ,ptaki,woda,zieleń i kolorowe kwiaty które otaczają mnie ze wszystkich stron. Jednak oprócz krótkich chwil przyjemności i napawania się naturą czeka na mnie zwykła codzienność. Sprzątanie ,podlewanie,koszenie ,karmienie ,sadzenie itd....Tu kosisz a za tobą już rośnie tu plewisz a z tyłu już chwast i tak w kółko Macieju.Jednak nie ma co narzekać. Słysząc  słowa Gości " jak tu u Pani pięknie"  od razu na sercu robi się cieplej i wie się ,że ten cały trud się opłacił. Wkleję kilka fotek ,zobaczcie sami jak u mnie jest.













Niestety zdjęcia nie oddadzą pełni uroku ale musicie mi uwierzyć na słowo.
Niedługo nowa porcja zdjęć.
pozdrawiam z gorącego Ptasiego Dworu.
Beata


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz